Volkswageni perekonnas on elektriautode valik saanud väärika täienduse mudeli ID.3 näol. Tegemist on autovalmistaja ambitsioonika katsega tuua elektrimootorite maailm igapäevasele kasutajale lähemale. ID.3 astub mööda sama radapidi, mis tema eelkäija kuulus Golf, kuid seekord täiesti elektrilise jõuallikaga.

Sissejuhatus

Kui kunagi oli Golf Volkswageni lipulaev kompaktautode seas, siis nüüd on ID.3 võtnud enda kanda rolli olla tõeline eestkõneleja keskkonna ja innovatsiooni poole. Elektrisõidukite maastikul on ID.3 näol tegemist keskklassi kuuluva sõidukiga, mis pakub tasakaalukat kombinatsiooni jõudlusest, mugavusest ja tehnoloogilistest uuendustest.

Tekst

Volkswagen ID.3 võlu algab selle futuristlikust väljanägemisest. Auto esiosa on kujundatud pilkupüüdvalt aerodünaamiliseks, samal ajal kui seesmine disain on minimalistlik, kuid funktsionaalne. Täielikult digitaalne armatuurlaud ja keskkonsool mitte ainult ei näe välja kaasaegne, vaid on ka intuitiivselt kasutatav.

Mis puudutab jõudlust, pakub ID.3 kolme erinevat akupaketi suurust: 45 kWh, 58 kWh ja 77 kWh. Nendest sõltuvalt on auto sõiduulatus vastavalt kuni 330 km, 420 km või isegi kuni 550 km (WLTP normide järgi). Elektriline 204 hobujõuline mootor tagab sujuva sõidu ja piisava kiirenduse, võimaldades 0–100 km/h jõuda vähem kui 7,5 sekundiga.

Tehnoloogia poolest on ID.3 sõiduturvalisuse ning mugavusfunktsioonidega hästi varustatud. Olemas on täisautomaatne sõidureziim, nutikas liiklusmärkide tuvastus, aktiivne sõiduraja hoidmise assistent, lisaks uuenduslik augmenteeritud reaalsuse head-up ekraan, mis kuvab olulist informatsiooni otse juhi vaatevälja.

Kokkuvõte

Volkswagen ID.3 on kahtlemata märkimisväärne samm Volkswageni teekonnal elektriautode vallas. See ei paku mitte ainult konkurentsivõimelist sõiduulatust ja muljetavaldavat jõudlust, vaid ka kõrgtehnoloogilisi lahendusi, mis muudavad sõidukogemuse meeldivaks ja muretuks. Oleme tunnistajaks ajastu algusele, kus keskkonnasõbralik transport on kättesaadavam kui kunagi varem, ja ID.3 on just see sõiduk, mis võib muuta elektriautode maailma sama populaarseks kui kunagi oli bensiiniajastu ikooniline Golf.