Elektriautode müük võib olla teatud aspektides keerulisem kui bensiini- või diiselautode müük, kuid samas on ka palju sarnasusi. Allpool on toodud mõned peamised punktid, mis võivad elektriautode müüki keeruliseks muuta:

  1. Hind: Elektriautod on tavaliselt kallimad kui bensiini- või diiselautod. Kuid samas pakuvad nad madalamaid käituskulusid ning pikemas perspektiivis võivad olla odavamad.
  2. Laadimisvõrgustik: Elektriautode kasutamiseks on vaja laadimisvõrgustikku, mis võib mõnel juhul olla piiratud või ebapiisav. See võib muuta elektriautode müügi keerulisemaks, eriti kui ostja elab piirkonnas, kus laadimispunkte on vähe.
  3. Teadlikkuse puudumine: Mõned inimesed ei ole elektriautode kohta hästi informeeritud ja neil võib olla vale ettekujutus elektriautode laadimisest ja sõidumahust. Seetõttu võib müük olla keeruline, kui potentsiaalsed ostjad ei ole elektriautode omadustest ja eelistest teadlikud.
  4. Vähene valik: Elektriautode mudelivalik võib olla väiksem kui traditsiooniliste autode valik, mis võib muuta ostuotsuse keeruliseks. Kuid siiski on viimasel ajal turule tulnud palju uusi elektriautode mudeleid, mistõttu valik on hakanud järjest suurenema.
  5. Pikem ostuprotsess: Kuna elektriautod on uudne tehnoloogia, võib nende ostuprotsess võtta rohkem aega kui traditsiooniliste autode puhul. Ostjad peavad tihti rohkem teavet koguma ja kaaluma mitmeid erinevaid tegureid, mis võivad müüki keerulisemaks muuta.

Kokkuvõtvalt võib öelda, et elektriautode müük võib mõnel juhul olla keerulisem kui traditsiooniliste autode müük, kuid see olukord muutub järjest paremaks, kuna elektriautode populaarsus kasvab ja valik laieneb.